Wij staan graag voor u klaar als mondzorgverlener. We wijzen u hierbij op een aantal huisregels die in onze praktijk gelden:
- Behandeling en/of consult vindt alleen plaats op afspraak
- Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 12:30 en van 13:15 tot 16:45
- Wanneer u vóór 9:30 uur belt met (na)pijn, proberen wij u dezelfde dag nog te helpen
- Wij zijn aangesloten bij een regionale spoeddienst, waar u buiten onze openingstijden terecht kunt bij een ongeval of pijn en het niet kan wachten tot de volgende dag
- Om een goede mondzorg te kunnen garanderen, ziet de tandarts u graag twee maal per jaar voor controle
- U kunt ons gerust bellen als u vooraf of achteraf vragen heeft over een behandeling
- Blijkt een gemaakte afspraak toch niet uit te komen, kunt u deze telefonisch verzetten, mits u tijdig belt (tenminste 24 uur te voren; voor afspraken op maandag is dit vrijdag)
- Wanneer wij een e-mailadres van u hebben, ontvangt u enkele dagen voor uw afspraak een herinneringsmail. Deze mail is bedoeld als extra service, uiteindelijk doorslaggevend is de afspraak zoals die persoonlijk of telefonisch met u is gemaakt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de correcte ontvangst van deze e-mailberichten. Een niet-ontvangen e-mail is dan ook geen geldige reden om uw afspraak niet na te komen
- Niet nagekomen of niet tijdig afgezegde afspraken worden in rekening gebracht
- We verwelkomen graag nieuwe patiënten. De eerste afspraak is altijd een intake / controle afspraak, er vindt tijdens deze afspraak geen behandeling plaats
- Is uw kind 2 jaar, dan zien we hem of haar graag voor de eerste controle bij de tandarts
- In de zorg geldt een identificatieplicht. Wij noteren daarom eenmalig uw legitimatie
- Is iets onduidelijk of niet helemaal naar uw wens? We lossen het graag samen met u op
- Huisdieren, roken en alcoholische dranken zijn niet toegestaan in onze praktijk
- Agressie, onbeleefdheid of respectloosheid naar onze medewerkers of gasten wordt niet getolereerd